FAQ
Een horlogeband is veelal uit voorraad leverbaar en zullen we zo spoedig mogelijk bij u bezorgen. (voor
16:00 besteld is meestal de volgende dag in huis). Indien uw bestelling niet voorradig is zullen wij u tijdig
inlichten. Voor artikelen die niet op voorraad zijn kunt u contact opnemen met onze
klantenservice. Zij kunnen u dan informeren over de levertijd of u een alternatief
aanbieden. Dit geldt niet voor artikelen die speciaal op maat/naar wens gemaakt moeten worden. Voor deze
speciale horlogebanden streven wij naar een maaktijd (vanaf het moment van de bestelling) van 3 weken.
Wij rekenen geen verzendkosten in Nederland bij bestellingen vanaf €25. Voor bestellingen onder de € 25
berekenen wij € 2,95 verzendkosten (track and tracé). Bestellingen worden verzonden met brievenbuspost. De
meeste brievenbuspost wordt de volgende werkdag bezorgt. Voor een rembours zending wordt €18,35 in rekening
gebracht.
Voor verzendingen naar België rekenen wij bij orders boven de €100,00 geen verzendkosten. Bij orders onder de
€100,00 rekenen wij €2,95 verzendkosten. Orders boven de €100,- worden gratis verstuurd met track and trace
ook in België.
Als u de juiste horlogeband niet terug kunt vinden op onze website dan kunt u het beste even bellen of mailen
met onze klantenservice. Niet alle horlogebanden staan online en ons aanbod word met
de week groter. voor bijna ieder(exclusief) merk hebben wij een horlogeband in onze winkel. Uiteraard als
deze niet in de collectie zit kunnen wij deze voor u maken.
De betaling verloopt via onze betalingsprovider Mollie, alle betalingen via Mollie zijn gegarandeerd veilig!
Mollie BV is een Payment Service Provider (PSP). Als PSP maakt Mollie het voor webwinkeliers mogelijk om
diverse online betaalmethodes, zoals bijvoorbeeld iDEAL, creditcard, mistercash en PayPal, aan te bieden in
hun webshop. Zo kunt u als consument uw online aankopen bij deze webshops gemakkelijk en binnen een
betrouwbare, veilige omgeving betalen. Mollie maak gebruik van SSL certificaten. Dit betekent dat u uw online
transactie binnen een beveiligde webomgeving verricht.
U kunt telefonisch of per e-mail contact opnemen met de klantenservice. Wij zullen
uiterlijk binnen 2 werkdagen reageren op uw klacht.